Wildlands zal beschikken over 11 verschillende ecosystemen
Pixelvulture heeft in een interview met Tom Isaksen, senior character Artist voor Ghost Recon: Wildlands hem een aantal interresante vragen mogen stellen.
Het hele interview is in het Engels hieronder te lezen. Wij hebben er alvast een aantal hoogtepunten uitgepakt.
Het spel zal beschikken over een 4-player coop die je op elke gewenst moment kan beginnen en verlaten. Alles wat je haalt met vrienden of compleet vreemde spelers gaat mee naar de singleplayer campaign zodat je niks mist. Het is een gehele open wereld waarin je missies kan volgen of gewoon je eigen weg kan gaan. Als je aan de missies begint is het goed om te weten dat er alleen voor de story missies er al een 100 tal te spelen zullen zijn. Wildlands zal beschikken over 11 verschillende ecosystemen en zal een volledige dag en nacht cyclus hebben.
—–
How will Ghost Recon: Wildlands’ co-op work differently to that of The Division?
What would an average gameplay session in Ghost Recon: Wildlands consist of?
It is all about exploring the world, it is all open to you and there are no towers to climb. You go out and explore, find missions, find objectives, choose to do them, or find something else to do. When you feel that it is time to do something, you can then get your team together, and head into missions.
How will matchmaking work if I want to bring in a friend who might be new to Ghost Recon: Wildlands, and I have been playing for weeks?
How important is squad-based tactics in Ghost Recon: Wildlands?
How big is Ghost Recon: Wildlands, and how long will it take to complete it?
How does the checkpoint system in Ghost Recon: Wildlands work during an average playthrough?
How will the enemies and difficulty, change our approach to different missions?
How challenging has it been to create Ghost Recon: Wildlands?
No Comments