Homebound: VR heeft een update
Een tijd geleden hebben we Homebound: VR een review gegeven. En nu is er na een tijd weer een flink update gekomen voor deze game.
Het grootste probleem, waar we het in de review ook over hebben gehad, waren de controls. Deze en vele andere onderdelen uit het spel zouden nu verbeterd moeten zijn. Wij gaan in ieder geval weer kijken en proberen of er daadwerkelijk veranderingen in het spel zijn gekomen. De patch notes hebben we voor het gemak hieronder gezet. Wat vind jij van deze update van Homebound: VR?
Update 1.0.8.0
- Huge Performance optimization
- Improved tracking both for camera and hands
- Reduced texture memory usage
- Reduced GPU overhead
- Optimized shaders
- Clearer and sharper visuals
- Texture optimization
- Space exterior visuals improved
- New Voiceover added
- Hands visibility bug fixed should now be fixed
- Bug causing players not being able to repair the scanner fixed
- Updated visuals for scanner objective
- Additional interactive objects added
- Players should now be able to pull lever with left hand
- Blended gripping animation added
- Hands’ positions adjusted – matches real-world position better
- MEL’s scanner beam should intersect less with geometry and players
- MEL now tracks players when in proximity
- Adjusted escape pod trajectory
- Improved visuals of directional assistance particles
- Lowered camera rotation rate
- Bug causing gamepad controls of navigation sequence not to update properly now fixed
- Reduced camera shake during disaster sequence
- Particle effects optimized
- Overall audio levels lowered
- Glass reflection over the red button should now render correctly
- Overlapping VO during expulsion sequence should now be fixed
- Door to The Crib is now opened automatically
- Audio feedback when dying of asphyxiation added
- Another way of triggering the disaster sequence added
- Helmet HUD should no longer clip with other items
- Replaced menu cursor – should now be easier to see
No Comments