Customize staat centraal in Ghost Recon Wildlands
Anno 2016 ontkomen we er niet meer aan. Gamers willen alles kunnen aanpassen! Of het nou gaat om uiterlijk of de prestaties van een wapen, het moet aanpasbaar zijn om een spel interessant te maken. Gelukkig hebben de ontwikkelaars van Ghost Recon Wildlands hier rekening mee gehouden! Dus JA we kunnen begin maart 2017 wederom gaan customize.
Trailer Gamescom 2016
Tijdens Gamescom 2016 heeft Ubisoft een indrukwekkende customize trailer getoond (hierboven beschikbaar). Hierin is te zien dat ongeacht de klasse, we zien een sluipexpert, een sniper, en een explosievenexpert, we de characters in zijn geheel kunnen aanpassen.
Duidelijk wordt gemaakt dat we de kleding / camouflage aan kunnen passen aan de omgeving, zo wordt er bijvoorbeeld gekozen voor een Ghillie om nog meer op te gaan in de natuur van Bolivia.
Verschillende klasses zullen beschikbaar zijn; we zien een sluipexpert, een sniper, en een explosievenexpert !
Ook maken we kennis met de mogelijkheden om wapens van de Ghosts te customize, zodat elk speltype succesvol kan worden voltooid. Zo kan een sluipexpert in het heetst van de strijd er een geluidsdemper op draaien, om zo geluidloos mogelijk de vijand neer te kunnen halen.
Ook zien we een sniper een nog betere scoop op zijn wapen zetten, om een nog grotere afstand te kunnen overbruggen, dit resulteert in een headshot van grote afstand!
Tevens zien we zelfs dat niet alleen de primary actie van een wapen kan worden gecustomized maar ook de secondary. Dit wordt duidelijk gemaakt door een character die wordt achtervolgd door een truck. Door een grenade launcher onder zijn assault rifle te bevestigen, is deze truck in mum van tijd uitgeschakeld.
Al met al zien we zeer gevarieerde mogelijkheden om elk speltype aan te kunnen, van een nieuw kleur petje tot een compleet gecustomized wapen!
No Comments